Njut och ge dig hän åt sticklusten!

lördag 20 mars 2010

sockkurs och mailproblem!

nu är det i sista sekund detta visas...
välkomna alla på kurs denna onsdag kväll. vi ska dyka ner i sockhälsmysteriet, och få vägledning av linda att reda ut hur det går till egentligen. Sista sekund på grund av att skaftet på sockan ska vara färdigstickad innan kursstart! Men..; vill du gå kurs och inte hinner riktigt, går det ju att göra kort-kort skaft bara.
men nu; VIKTIGT: umbras mail fungerar inte just nu. jag kan inte läsa eller skicka några mail, och kommer inte åt några mailadresser, så jag kan INTE nå er 400 personer som jag brukar maila till! Därför: kom in i butiken för kontakt, frågor, kursanmälan eller annat. eller ring förstås!
jag hoppas att detta går att lösa i veckan som kommer, men vet just nu inte...
jag ber om ursäkt för detta dilemma.:-(
jag önskar också att alla ni som redan har anmält er till kurs, eller vill anmäla er, RING butik, så ni får veta vad som gäller inför onsdag kväll, eller annan kurskväll.
det går också att maila till kristinakollind@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar