Njut och ge dig hän åt sticklusten!

fredag 26 augusti 2011

nyhet i butik!

häromveckan stockholmsutflyktade jag :-)
det är alltid lika fantastiskt att trampa huvudstadsmark igen.
på väg mot resans mål gick jag förbi stadshuset.
pampigt va!? just där gifte jag mej med min man för i dagarna precis 25 år sen!
wow..!
yngste barnet var med oss, i form av bebis-i-magen:-)



och tänk, där på vandringen hittade jag ett sjömärke till!



var tvungen att vandra runt där lite, i stadshuset.
har faktiskt inte varit där, sen då..


nu framme vid målet!
ett par timmars trivsamt klädtittande och provande.
precis i detta nu har den ANDRA lådan med kläder landat i butiken, kom och titta och prova ni med!!
dessa kläder passar såå bra ihop med vårt stickade, och med garnerna.
precis som bästa nygårdsannas..


en sista glutt på de pampiga tre kronorna innan klivet på flygbussen..

..ovan molnen är himlen alltid blå.
hemåt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar